MAKLUMAN : Untuk tahun 2010, venue blog Bakti Remaja ini Kem Kolej Ketengah,Dungun. Tahun sebelumnya [2009] ianya di Kompleks Rakan Muda Kemaman, Kemaman.-KOORDINATOR- "SANTAI BERILMU...MENTAL JANGAN CALAR, JIWA JANGAN KACAU"

21 Mac 2010

KENYATAAN RASMI : DBR 2010 KEM KOLEJ KETENGAH

21 Mac 2010

AHMAD RAHMAT BIN RAMLEE

Koordinator / Fasilitator

Program Bakti Remaja Terengganu 2010

Kem Kolej Ketengah

Jalan Sultan Sulaiman,

Bandar Al-muktafi Billah Shah,

23400 Dungun, Terengganu.

rahmat_email@email.com

019-999 2284

 

PROGRAM DBR 2010 KEM KOLEJ KETENGAH DIKENDALIKAN SEPENUHNYA OLEH PEMUDA & PUTERI UMNO BAHAGIAN DUNGUN

 

Adalah dengan ini dimaklumkan kepada semua pihak dan kepada sesiapa yang berkenaan bahawa Program Bakti Remaja yang bertempat di Kem Kolej Ketengah ini dikendalikan sepenuhnya oleh Pergerakan Pemuda Umno Bagahian Dungun dan juga Pergerakan Puteri Umno Bahagian Dungun.

 

Segala apa jua modul yang kami gunakan adalah hasil daripada persetujuan yang telah dicapai dalam Kursus TOT dan Penggubalan Modul DBR 2010 pada 28 Febuari – 1 Mac 2009 yang diadakan di Kem Damai, Besut.

 

Walaubagaimanapun terdapat juga modul – modul dan slot – slot tambahan yang kami laksanakan berdasarkan keperluan dan situasi serta tahap peserta.

 

Oleh yang demikian, adalah menjadi satu kesalahan bagi mana – mana pihak untuk mengaitkan kami dengan mana – mana pihak samada agensi kerajaan, NGO dan individu – individu tertentu tentang pelaksaan program ini.

 

Sekian, terima kasih.

 

AHMAD RAHMAT BIN RAMLEE

Koordinator / Fasilitator

Share


0 komen:

Catat Ulasan

baktiremaja on Facebook