MAKLUMAN : Untuk tahun 2010, venue blog Bakti Remaja ini Kem Kolej Ketengah,Dungun. Tahun sebelumnya [2009] ianya di Kompleks Rakan Muda Kemaman, Kemaman.-KOORDINATOR- "SANTAI BERILMU...MENTAL JANGAN CALAR, JIWA JANGAN KACAU"

19 Mac 2010

DBR2010 Paka Siri 1

19 Mac 2010
Seramai 57 peserta lelaki dan 45 peserta wanita ketika ini sedang menjalani Program Bakti Remaja 2010 di Kem Kolej Ketengah, dimana program 3 hari 2 malam tersebut bermula pada 18hb Mac dan berakhir pada 20hb Mac.

Menurut Presiden Dun Paka Siri 1, Nurjulaiha Aiza Bt Hariffadilah (gambar kecil) sejurus selepas memenangi pilihanraya program,  program sebegini dapat membina jatidiri anak – anak melayu khususnya golongan pelapis negara hari ini.

Menurut beliau lagi, program yang dijalankan diharapkan akan membentuk disiplin seterusnya membangkitkan motivasi dalam diri peserta melalui pengisian – pengisian yang akan dijalankan disamping mempertingkatkan semangat kerjasama dikalangan peserta program.




Kami pihak pengurusan kem, berharap semua peserta memberikan sepenuh komitmed kepada program yang dijalankan. –koordinator.

P1000809
Presiden bersama Timbalan Presiden dan juga barisan exco Dun Paka Siri 1.
Share


0 komen:

Catat Ulasan

baktiremaja on Facebook